کتاب و ادبیات

«چرا باید این کارها را بکنم؟»/ عواقب گوش ندادن به والدین به زبان طنز

تهران – ایرنا – کتاب “چرا باید این کارها را انجام دهم؟” با زبان طنز دلیل رعایت برخی قوانین و توصیه های والدین را به زبان کودکانه بیان می کند و احساس مسئولیت را در کودکان افزایش می دهد.

به گزارش ایرنا از ارتباطات بین المللی و انتشارات علمی و فرهنگی، کتاب «چرا باید این کارها را انجام دهم؟ نوشته شده است بریژیت راب و ترجمه رسولی گیتا 35 صفحه مصور رنگی و 1000 نسخه توسط انتشارات علمی و فرهنگی (پرنده آبی) منتشر شده است.

این کتاب با حوصله و شوخ طبعی به کودکان می آموزد که چرا باید از قوانین والدین خود پیروی کنند، چرا باید دندان های خود را مسواک بزنند یا زیاد تلویزیون تماشا نکنند و رعایت نکردن هر توصیه ای چه عواقبی دارد.

در خلاصه کتاب “چرا باید این کارها را انجام دهم؟” می گوید: “چرا باید این کارها را انجام دهم؟” کتابی است که با استدلالی ساده و شیرین وظایف اولیه را به کودکان آموزش می دهد و عواقب انجام ندادن کارها را نشان می دهد.

“تینا باید از خوکچه هندی خود مراقبت کند وگرنه خوکچه هندی خواهد رفت”

“اگر یولیا قبل از سفر به توالت نرود، باید منتظر بماند تا پدرش جایی برای توالت پیدا کند یا در کنار جاده دستشویی کند.”

بریژیت راب نویسنده کتاب با زبانی طنز دلیل رعایت برخی قوانین و توصیه های والدین را به زبان کودکانه توضیح می دهد و احساس مسئولیت را در کودکان افزایش می دهد. کتاب طراحی و تصویرسازی بسیار خوبی دارد که کودک می تواند با آن ارتباط برقرار کند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا