موسیقی

گروه کُر مادران عضو می‌پذیرد



به گزارش هنرآنلاین، گروه مادران ناشنوای فرهنگ سرا از ابتدای سال 1403 آغاز به کار کرد و در حال حاضر به صورت مستمر و هفتگی روزهای دوشنبه از ساعت 10 الی 12 به سرپرستی و مدیریت سعید سطیح تمرین می کند.

این کلاس هر هفته با تمرینات تمدد اعصاب و مدیتیشن شروع می شود و سپس شرکت کنندگان با انجام تمرینات تنفسی و صوتی تخصصی صدای خود را گرم می کنند. در طول کلاس، مبانی تخصصی موسیقی به صورت تلفنی و تجربی به بانوان آموزش داده می شود و از طریق این آموزش های تخصصی، صدای و گوش موسیقایی بانوان و درک آنها از ریتم تقویت می شود. در نیمه دوم کلاس که جذاب ترین قسمت برای اعضاست، تمرین گروهی و خوانش قطعات اصیل و ماندگار موسیقی ایرانی مطرح می شود.

گروه مادران ناشنوا با هدف تقویت عزت نفس، اعتماد به نفس و شکوفایی زنان ایرانی تشکیل شد و رسالت آن ایجاد شرایط مناسب برای زنان ایرانی است. به دلیل چالش برانگیز بودن و فشرده بودن تمرینات کلاسی، جمعیت هدف این گروه سنی 25 تا 65 سال است و حضور و شرکت در این کلاس ها به بانوان با رده سنی بالاتر توصیه نمی شود. گروه مادران ناشنوای فرهنگسرای ارسباران در ابتدای تاسیس با استقبال چشمگیر بانوان مواجه شد و در حال حاضر دارای صد عضو فعال است و همچنان از بانوان علاقه مند برای عضویت در این گروه می پذیرد.

بانوان محترم می توانند جهت عضویت رایگان روزهای دوشنبه ساعت 9:45 به فرهنگ سرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه نمایند.

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا