اقتصادی

دریافت وام بانکی با سود کم: معرفی 10 وام بانکی با سود کم + شرایط دریافت وام کم بهره

گاهی افراد برای رفع نیازهای مالی ضروری خود نیاز به دریافت وام از بانک ها و موسسات مالی دارند. اما شرایط پرداخت وام توسط بانک ها، نرخ سود آنها، میزان اقساط و مدت بازپرداخت و موارد دیگر در بین بانک های مختلف متفاوت است. در این بین عده ای به دنبال وام بانکی با سود کم هستند تا فشار کمتری را تحمل کنند.

نکات مهم گرفتن وام با سود کم بانکی

به گزارش خبرگزاری خبردون؛ اگر به دنبال یک وام خوب با بهره کم هستید، باید نکاتی را در نظر داشته باشید. همانطور که قبلا اشاره کردیم، بانک های مختلف شرایط متفاوتی برای ارائه وام به مشتریان خود دارند، بنابراین قبل از درخواست وام از یک بانک، باید از چند بانک دیگر استعلام کرده و با مقایسه شرایط، نسبت به دریافت وام کم بهره اقدام کنید. .

بهترین وام های بانکی با بهره کم کدامند؟

انواع طرح های وام بانکی با بهره کم معمولاً شامل دو دسته است:

  1. وام قرض الحسنه با سود کم: این وام ها معمولا بین 0 تا 4 درصد سود دارند و شامل وام هایی مانند وام ازدواج، وام فرزندآوری، وام دانشجویی، وام ضروری رفاهی و غیره می شود.
  2. وام با سود کم بین 4 تا 7 درصد که شامل وام مسکن، وام خودرو، وام تعمیر مسکن و … می شود.

دریافت وام بانکی با سود کم: معرفی 10 وام بانکی با سود کم + شرایط دریافت وام کم بهره

معرفی طرح های وام با بهره کم

اگر می خواهید وام فوری بانکی با سود کم دریافت کنید، باید شرایط وام دهی بانک ها و موسسات مالی مختلف را بررسی کنید و در نهایت بهترین بانک را برای دریافت وام با سود کم انتخاب کنید. اما این امر می تواند زمان بر باشد و البته مقایسه وام های بانکی بر اساس اقساط، شرایط و … کار ساده ای نیست.

وام آسان با سود کم: 1. طرح آفتاب بانک سینا چیست؟

وام قرض الحسنه آفتاب بانک سینا یکی از انواع وام با سود کم است. در طرح تسهیلاتی آفتاب بانک سینا لازم است متقاضی حداقل یک سال نسبت به افتتاح سپرده در بانک و داشتن این حساب سپرده اقدام نماید. پس از این مدت، بانک معادل موجودی حساب به متقاضی وام می دهد. مبلغ سود این وام صفر و سقف وام 300 میلیون تومان است. در ضمن برای این وام با سود بسیار کم نیاز به ضامن دارید.

وام بانک ها با سود کم: 2. طرح زی کارت بانک گردشگری

برای دریافت وام گردشگری بانک زی کارت باید کارمند یکی از سازمان ها یا ارگان های دولتی یا خصوصی باشید. به این ترتیب با ارائه گواهی کسر حقوق می توانید از این بانک بین 10 تا 50 میلیون وام با سود صفر درصد دریافت کنید.

ثبت نام زی کارت بانک گردشگری برای کارکنان شرکت های مختلف امکان پذیر است و این افراد نیز می توانند ضامن یکدیگر باشند. این وام بدون بهره در نظر گرفته می شود و تنها هزینه ای که وام گیرنده می پردازد، هزینه تشکیل پرونده است.

وام های کم بهره زی کارت در قالب وام بانکی به کارکنان ارائه می شود و یکی از شرایط دریافت این وام این است که حقوق متقاضی حداقل 40 درصد مبلغ اقساط را پوشش دهد.

اعطای وام با سود کم: 3. تسهیلات کارتخوان بانک ملی

برای افرادی که دارای پروانه کسب و یا کارتخوان هستند، تسهیلات کارتخوان بانک ملی گزینه مناسبی است. این وام کم بهره بانک ملی شرایط بسیار ساده ای دارد. در واقع کافی است حداقل 6 ماه از افتتاح حساب در بانک ملی گذشته باشد و فرد 3 ماه گردش حساب را انجام دهد. با داشتن این شرایط بانک تا سه برابر سپرده به متقاضی وام می دهد.

این وام بانک ملی با سود یک درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه است. سقف وام 2 میلیارد تومان است که برای آن باید ضامن معتبر و رسمی و جواز کسب یا سند ملک ارائه دهید.

دریافت وام بانکی با سود کم: معرفی 10 وام بانکی با سود کم + شرایط دریافت وام کم بهره

گرفتن وامِ فوری با سود کم: 4. طرح کارگشا بانک رفاه کارگران

وام کم بهره بانک رفاه گزینه مناسبی برای کارمندان، کارفرمایان و فعالان حوزه پزشکی است. یکی از مزایای وام پروژه بانک رفاه، قرض الحسنه بودن آن است و البته برای دریافت این وام نیازی به معرفی ضامن نیست.

سقف این وام بانکی 300 میلیون است که با سود 4 درصد و اقساط 24 ماهه ارائه می شود. بنابراین اگر فردی 300 میلیون تومان وام از پروژه کارگشا دریافت کند باید ماهانه 13 میلیون به عنوان اقساط پرداخت کند.

از جمله شرایط دریافت وام با سود کم طرح کارگشا می توان به نداشتن بدهی بانکی و اقساط معوق و همچنین ارائه فیش حقوقی برای تضمین اشاره کرد.

وامِ خرید کالا با سود کم: 5. وام بدون ضامن موسسه ملل

وام خرید کالا با سود پایین یکی از تسهیلاتی است که موسسه ملت در اختیار مشتریان قرار می دهد. افرادی که قصد خرید لوازم خانگی یا لوازم صوتی و تصویری را دارند می توانند بدون ضامن موسسه ملی فقط با سفته نسبت به دریافت این وام اقدام کنند. برای این امر لازم است مراحل اداری اخذ وام اعتباری خرید کالا را طی کرده و سپس از فروشگاه هایی که با موسسه ملت قرارداد دارند کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

این وام 50 میلیونی بدون ضامن موسسه ملل با سود 4 درصد به متقاضیان ارائه می شود و همانطور که گفتیم برای دریافت آن نیازی به معرفی ضامن نیست. در واقع اعطای این وام تنها با تایید اعتبار وام گیرنده انجام می شود.

اقساط وام بدون ضامن 36 ماهه است و می توانید به صورت غیرحضوری از طریق متابانک اقدام کنید.

وام با سپرده گذاری با سودِ کم: 6. وام طرح پژواک بانک پارسیان

یکی از بهترین انواع وام های بانکی، وام هایی است که به حساب متوسط ​​تعلق می گیرد. طرح تسهیلات بانک پژواک پارسیان یکی از انواع وام با سپرده و وام کم بهره بدون ضامن می باشد. برای دریافت وام بانکی کم بهره از پژواک بانک پارسیان باید حساب سپرده بلندمدت یک ساله افتتاح و سپس بین 80 تا 85 درصد مبلغ سپرده از بانک وام بگیرید.

دریافت وام بانکی با سود کم: معرفی 10 وام بانکی با سود کم + شرایط دریافت وام کم بهره

این وام بدون سقف و با سود 4 تا 8 درصد اعطا می شود. به این ترتیب برای تسهیلات 80 درصدی 4 درصد و برای تسهیلات 85 درصدی 8 درصد در نظر گرفته می شود. شرایط طرح پژواک بانک پارسیان بسیار ساده است و می توانید بدون ضامن وام بگیرید.

پرداخت وام با سود کم: 7. طرح کوشان بانک اقتصاد نوین

یکی از بانک هایی که با سود کم وام می دهد بانک اقتصاد نوین است. اگر به دنبال دریافت وام میلیاردی با سود کم هستید، این طرح بانک اقتصاد نوین می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. در این طرح داشتن حساب سپرده در این بانک الزامی است. مبلغ این حساب می تواند از 100 میلیون تا 1 میلیارد تومان باشد.

محاسبه طرح کوشان بانک اختاز نوین به این صورت است که سود 4 درصد به وام ها تعلق می گیرد و اقساط آن می تواند 12 تا 36 ماهه باشد. برای دریافت وام یک میلیاردی با سود کم از بانک اقتصاد نوین نیازی به ضامن نخواهید داشت و بانک حساب سپرده شما را مسدود کرده و به عنوان ضمانت در نظر می گیرد.

دریافت وام بانکی با سود کم: معرفی 10 وام بانکی با سود کم + شرایط دریافت وام کم بهره

انواع وام های بانک با سودِ کم: 8. طرح پویا برتر بانک تجارت

این وام کم بهره بانک تجارت نیز بر اساس میانگین سپرده اشخاص حقیقی و حقوقی اعطا می شود. لازم به ذکر است سقف وام بانک تجارت برای اشخاص حقیقی 200 میلیون و برای اشخاص حقوقی 2 میلیارد تومان است و نرخ سود آن 7 درصد خواهد بود. برای دریافت این وام، متقاضی باید ضامن رسمی یا پروانه کسب ارائه کند. اما ارائه چک ماهیگیر نیز قابل قبول است.

برای درخواست وام کم بهره از بانک تجارت، نگهداری سپرده در حساب حداقل 2 ماه و حداکثر 6 ماه الزامی است. 36 اقساط ماهانه نیز برای بازپرداخت وام در نظر گرفته شده است.

انواع وام های با سود کم: 9. طرح رونق تعاون بانک توسعه تعاون

طرح توسعه تعاون بانک توسعه تعاون یکی از انواع وام های بانکی کم بهره است که به تعاونی های تولیدی و تشکل های تعاونی اعطا می شود تا بتوانند کسری بودجه خود را پوشش دهند. در این طرح متقاضی باید در بانک توسعه تعاون حساب سپرده داشته باشد و بانک تا سقف 90 درصد مبلغ سپرده را به متقاضی وام پرداخت می کند.

نرخ سود این وام 10 درصد تعیین شده و تا سقف 300 میلیون به متقاضیان وام که می توانند در 48 اقساط ماهانه تسویه شوند پرداخت می شود. لازم به ذکر است متقاضی برای دریافت این وام باید حداقل 3 ماه در حساب سپرده خود پس انداز کند.

وام با سودِ کم بدون سپرده: 10. وام طرح اعتباری سپهر بانک صادرات

یکی دیگر از انواع وام بانکی کم بهره، وام بانک سپهر صادرات همیاران با سقف 50 میلیون تومان است که به متقاضیان خرید لوازم خانگی یا صوتی و تصویری اعطا می شود. این وام به صورت کارت بانکی به فرد تعلق می گیرد که خرید آن فقط در فروشگاه های اسنوا امکان پذیر است.

وام کم بهره بانک صادرات با سود 15 درصد ارائه می شود و برای دریافت آن نیازی به داشتن حساب سپرده و اعتبار نیست. وام فوری بانک صادرات سپهر را به محض انجام مراحل اداری و معرفی ضامن می توانید دریافت کنید و تا سه ماه فرصت خرید دارید.

برگرفته شده از سایت اینوستو 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا