سیاست

وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم افرادی توانمند و کارآمد هستند

محمدرسول شیخی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا در آستانه برگزاری جلسات رای اعتماد به کابینه پیشنهادی مسعود پزشکیان رئیس جمهور، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره بررسی عملکرد و سوابق وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم اظهار داشت: اغلب وزیران پیشنهادی در حوزه وزارتی خود انتخاب شده و به موضوعات وزارتخانه اشراف دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس تصریح کرد: همه وزیران پیشنهادی کابینه چهاردهم با برنامه بودند و با اینکه مدت کمی زمان در اختیار داشتند، برنامه‌های خوبی برای تحول تهیه و ارائه کردند به طوری که بخش قابل توجهی از این برنامه‌ها قابلیت اجرا دارد و عملیاتی است.

شیخی‌زاده تصریح کرد: در روزهای گذشته وزیران پیشنهادی با حوصله در همه کمیسیون‌های مجلس حضور یافته و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند و امیدواریم مجلس و دولت بتوانند با تعامل هر چه بیشتر مشکلات مردم را حل کنند.

وی در مورد جوان‌ترین عضو پیشنهادی کابینه چهاردهم گفت: ستار هاشمی به عنوان جوان‌ترین وزیر پیشنهادی پزشکیان، فردی اندیشمند و جوانی نخبه‌ است که سوابق اجرایی در دو قوه داشته و در مناطق محروم رشد کرده و به نظر می رسد می‌تواند مشکلات حوزه ارتباطات را مدیریت و حل کند.

به گزارش ایرنا، فهرست وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، یکشنبه ۲۱ مردادماه به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

کمیسیون‌های تخصصی مجلس از روز دوشنبه ۲۲ مردادماه، بررسی برنامه‌ها، اهداف و دیدگاه‌های وزرای پیشنهادی دولت را در دو شیفت آغاز کردند.

وزرای پیشنهادی دولت در هفته جاری در همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و کمیسیون‌ها هم نتیجه بررسی‌های انجام شده و جمع‌بندی را به هیات رئیسه اعلام کردند.

از شنبه آینده (۲۷ مردادماه) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز خواهد شد و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مردادماه) ادامه خواهد داشت.

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا