سیاست

نماینده بوشهر در مجلس: به کابینه پزشکیان کمک می‌کنیم/ توفیق دولت، موفقیت نظام است

جعفر پورکبگانی در آستانه برگزاری جلسات رای اعتماد به کابینه پیشنهادی مسعود پزشکیان رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا در مورد بررسی عملکرد و سوابق وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم اظهار داشت: در روزهای گذشته سوابق و عملکرد وزیران پیشنهادی در کمیسون‌های تخصصی مجلس بررسی شد و به نظر می رسد وزرای ارتباطات، دفاع، دادگستری، نیرو، کشاورزی و همچنین ورزش و جوانان نسبت به دیگر وزرای آرای بیشتری از مجلس کسب می‌کنند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس تصریح کرد: توجه نمایندگان در رای اعتماد به کابینه دولت چهاردهم نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ما باید در رای اعتماد به گونه‌ای عمل کنیم که یک دولت بدون حاشیه شکل گیرد و بتواند مشکلات کشور را حل کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، موفقیت دولت موفقیت نظام است و ما نمایندگان هم به دولت پزشکیان کمک می‌کنیم تا بتواند از موانع و مشکلات کشور عبور کند.

به گزارش ایرنا، فهرست وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، یکشنبه ۲۱ مردادماه به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد و کمیسیون‌های تخصصی مجلس از روز دوشنبه ۲۲ مردادماه، بررسی برنامه‌ها، اهداف و دیدگاه‌های وزرای پیشنهادی دولت را در دو شیفت آغاز کردند.

وزرای پیشنهادی دولت در هفته جاری در همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و کمیسیون‌ها هم نتیجه بررسی‌های انجام شده و جمع‌بندی را به هیات رئیسه اعلام کردند.

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم از روز شنبه – ۲۷ مرداد – آغاز می شود و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مردادماه) ادامه خواهد داشت.

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا