کتاب و ادبیات

رئیس بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منصوب شد

تهران- ایرنا- حامد شمکتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی حکمی فرهاد فلاح را به عنوان سرپرست بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز، در این حکم با اشاره به سوابق، دانش و تجربیات فرهاد فلاح، آمده است: با توجه به سوابق، دانش و تجربه و فعالیت های به موجب این حکم به موجب این حکم به عنوان سرپرست بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه گویی منصوب می شوید.

در ادامه حکم مدیرعامل کانون آمده است: هنر قصه گویی به عنوان قدیمی ترین ابزار آموزشی همواره توانسته مفاهیم اخلاقی و دینی روشنی را منتقل کند و موجب پیشرفت جامعه شود. با توجه به تجربه ربع قرن برگزاری جشنواره قصه گویی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انتظار می رود با استفاده از ظرفیت همه دولت ها در راستای تحقق عمومیت بخشی و رواج قصه گویی گام های موثری بردارید. و نهادهای خصوصی، نیروهای مردمی و حلقه های میانی. آن را به عنوان یک رویکرد آموزشی جامع در جامعه گسترش داد.

نشانه ای در قضاوت فلاح تاکید کرده است: از سوی دیگر و با توجه به رویکردهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مبنی بر نوجوان محوری، مخاطب محوری و محوری، موارد زیر پیش بینی می شود: حداکثر سرمایه گذاری برای نقش آفرینی به حوزه نوجوان در امر قصه گویی، افزایش دایره مخاطبان به شکل حداکثری و تقویت شکل قصه گویی در مراکز کانونی در حداکثر سطوح آموزشی، مشارکتی و ترویجی.

مدیر کانون در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدوارم در سال 1403 با نظارت، همراهی و راهنمایی جناب عالی، دبیرخانه دائمی قصه گویی، مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان. در استان ها و ظرفیت های استان یزد به عنوان پایتخت قصه گویی و قصه گویی ایرانیان، شما قادر خواهید بود با استفاده از تمامی ظرفیت ها، پیشرو و شایسته نام بزرگ ایران اسلامی را سامان دهید و برای کودکان و نوجوانان طراحی و اجرا کنید.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با شب یلدا برگزار می شود.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا